• Agencja Artystyczna PAP-ART statuetki, pomniki, medale, rzeźby

  • Agencja Artystyczna PAP-ART statuetki, pomniki, medale, rzeźby

  • Agencja Artystyczna PAP-ART statuetki, pomniki, medale, rzeźby

Młodzi coraz częściej jadają samotnie w restauracjach

Opublikowano BLOG dla kobiet, BLOG dla mężczyzn, BLOG informacje z kraju, BLOG różności, informacje-blog przez PAP-ART.pl 18:15

“Single jedzący na mieście” to jeden z pięciu kulinarnych segmentów polskich Internautów, wyróżnionych na podstawie raportu z badania „Polska Kulinarnie 2014”. W przeciwieństwie do poprzedniego roku i trendu “social cooking”, czyli wspólnego gotowania w grupie znajomych – do tego segmentu należy prawie co czwarty Internauta.

BLOG - PAP-ART, statuetki, pomniki, medale, statuetki ekolicznościowe, statuetki na zamówienie, statuetkiBadani skupiają się jednak nie tylko na sobie, jedząc w pojedynkę . W porównaniu do ubiegłego roku, zwiększył się segment osób przyzwyczajonych do tego, że posiłki są im po prostu podawane; ale i one lubią dobrze zjeść. Osoby gotujące dla rodziny to najlepsza grupa docelowa użytkowników aplikacji mobilnych.

W 2014 roku została opublikowana druga edycja badania syndykatowego “Polska Kulinarnie”, przeprowadzonego przez IRCenter i agencję LeadR, poświęconego – jak i w 2013 roku – związkowi Internetu i mobile ze zwyczajami kulinarnymi Polaków. “Naszym celem było pokazanie jak Internauci się różnią pod względem wykorzystania Internetu przy komponowaniu swoich posiłków i jakie są dla nich najważniejsze interaktywne źródła kulinarnych inspiracji” – mówi dr Albert Hupa, prezes IRCenter. Zdecydowana większość wyników w raporcie pochodzi z badania opinii ponad dwóch tysięcy Internautów (n=2477) w dniach 6-10 czerwca 2014.

Raport opowiada o tym jak Polacy jedzą, piją, gotują, jak szukają pomysłów i czym się inspirują, gdzie robią zakupy, jaka jest w tym rola Internetu, nowych mediów i narzędzi.
Wnioski z badania wzbogacone są o “skan” Internetu i analizę danych pasywnych, które pokazują najbardziej popularne przepisy, dynamikę zainteresowań poszczególnymi przepisami na przestrzeni roku, popularność blogów i serwisów YouTube o tematyce kulinarnej.
Badanie jest niezbędne w pracy brand managerów i agencji zajmujących się komunikacją marek FMCG, napojów, sieci handlowych czy restauracji w przestrzeni digitalowej.

Aby uzyskać więcej informacji na temat badania prosimy o kontakt: info@ircenter.com. Zapraszamy również na stronę poświęconą raportowi “Polska Kulinarnie 2014”: http://www.ircenter.com/blog/polskakulinarnie2014.

źródło: Informacje Zlecone PAP  statuetki na zamówienie, statuetki okolicznościowe, statuetki, warszawa statuetki okolicznościowe, projektowanie statuetki okolicznościowe warszawa, statuetki okolicznościowe mazowieckie, statuetki warszawa z brązu, z metalu

podziel się z innymi...
PinterestFacebookTwitterStumbleUponRedditDeliciousDiggLinkedInShare by Email